вторник, 20 августа 2013 г.

Модуль 3-4. Рефлексія


Сьогодні в результаті виконання практичних завдань довелося багато подумати, як запропонований мною проект сприятиме розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів,  навичок, необхідних у ХХІ столітті. Намагалася вимоги навчальних програм  та Державних стандартів перевести у проектні завдання, які б відповідали поставленій меті. Цікавим було дізнатися про те, які стратегії проти плагіату учнівських робіт можна використати. Було важко і зайняло багато часу формулювання запитань проекту, але, сподіваюся, надалі швидше це робитиму. Абсолютно новою була інформація про форми оцінювання в проектному навчанні. Поділяю думку про те, що оцінювання учнівської діяльності повинно відбуватися протягом усього навчального процесу й не тільки за допомогою балів, а й за допомогою іншого інструментарію.

Комментариев нет:

Отправить комментарий