Сьогодні в
результаті виконання практичних завдань довелося багато подумати, як запропонований мною
проект сприятиме розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів, навичок,
необхідних у ХХІ столітті. Намагалася вимоги навчальних програм та Державних стандартів перевести у проектні завдання,
які б відповідали поставленій меті. Цікавим було дізнатися про те, які
стратегії проти плагіату учнівських робіт можна використати. Було важко і
зайняло багато часу формулювання запитань проекту, але, сподіваюся, надалі швидше
це робитиму. Абсолютно новою була інформація про форми оцінювання в проектному
навчанні. Поділяю думку про те, що оцінювання учнівської діяльності повинно
відбуватися протягом усього навчального процесу й не тільки за допомогою балів,
а й за допомогою іншого інструментарію.
Комментариев нет:
Отправить комментарий